13. helmikuuta 2015

Ystävänpäivätunnelmissa

 Juhlistimme töissä 
 tulevaa viikonloppua ihanalla leivoksella ja  sydänvaahtokarkeilla.



Aamuvarhaisella olin tekaissut ihanille työystävilleni -yöllä heräänneestä ideasta innostuneena- kuvassa näkyvät korttirullat. Näihin tervehdyksiin kirjoitin tämän ystävänpäivän alla minua lämpimästi ja syvästi puhutelleen Maaria Leinosen runon:

Ovi ystävän tulla
päiviä valitsematta:
juhlamielellä
       ilon kukkia kantaen
pimeänä iltana
       kivun sanojen kanssa
harmaana aamuna hymyttömänä
       sanoja vailla
       vaikenemaan.

Sitä varten ystävä olemassa.
Ovi auki ehdoitta tulla
päiviä valitsematta

                <3


Päivän paras yllätys odotti pienen tokaluokkalaiseni repussa.

Ihana sydän,
rakkauden pykäpistoilla pistelty.

 Halasimme lujasti ja pitkään.

Siihen se tarttui magneetilla jääkaapin oveen 
iloksi tähän päivään, tuleviin.
Pienimmäiseni <3-lämpöinen tervehdys,





Pst. Vielä kerkeät osallistua minun ensimmäisiin arpajaisiin ystävyyden tiimoilta täällä .

2 kommenttia:

  1. Minä tein työkavereille kans vaahtokarkeista ystävänpäiväherkkua. Siitä tarkemmin huomenna. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mulla edelleen puuttuu se sinun osoite, että saisin ilahdutuksen postiin. :)

      Poista