Pikainen piipahdus tänne
ja huikkaus, että täällä ollaan!
Kesä ja loma sekä monenmoiset touhuamiset tuntuvat
vievän ajan niin mukavasti.
Läppäri ihan pölyttyy hyllyllä
ja sekin on toki hyvä välillä!
Huomasin myös,
että olen ottanut melko vähän kuvia viime aikoina,
että sekin osaltaan hidastaa päivitysten tekemistä.
Mutta eipä mitään.
Tänään olen ollut innoissani Vintedistä,
jossa olen sekä myynyt että ostanut monenlaisia tuotteita.
Päivällä vein pari pakettia postiin ja
kävin itse noutamassa paketin,
jossa oli Vintedistä bongaamani Jackpotin lyhythiainen neule.
Maksoin siitä 2,80 ja postikulujen kanssa 6,60.
Onko tuo vähän vai paljon?
Ei tuolla hintaa ainakaan kannata eikä jaksakaan neulomaan alkaa.
Tähän neuleeseenkin meni lankaa liki kolme kerää x 4,95
ja toki aikaakin.
Oletko sinä muuten käynyt kauppaa Vintedissä?
Jos olet, minkälaiset on sinun kokemuksesi sieltä?
Jo tilatessani tiesin tuunaavani neuleen helmaa.
Otinkin hetimiten ja saumuroin resorin irti sentin kuvioneuleen alapuolelta.
Helmaresori lyhyeni kaikkinensa viitisen senttiä
ja minusta lyhyempi resori tekee neuleesta ryhdikkäämmän.
Hauska miten näitä uudenlaisia tykkäyksiä tulee vaatteissakin.
Neuleiset t-paidat tuntuvat nyt omilta ja mieluisilta.
"Samoilla tulilla" tuli saumuroitua kasa luutuja pyyheliinoista.
Tuleepahan pyyhkeetkin käytettyä viimeisen päälle.
Tokiha niitä voisi ilman saumaamistakin käyttää,
mutta tulee aina mieleen kerrallinen putkimies,
joka yritti saada meidän keittiön viemäriputkea auki.
Hän sanoi, että noista (saumaamattomista) luutuista irtoaa langanpätkiä viemäriin
ja ne voi tehdä melkoisia tukkoja putkeen rasvan yms. kanssa.
Niinpä minä sitten joskus otan ja saumaan jemmaan kasan näitä
kierrätysluutuja eli rättejä.
Minusta niillä on mukava
siivoilla, pyyhkiä, luututa, hangata ja hinkata tahroja.
Eivät ole ihan hengettömiä,
niin kuin monet ostoiset luutut.
Tämmöisiä pieniä kaisumaisia kuulumisia ja arjen iloja taas tänään!
Mitäpä ehkä haluaisit kuulla minun kesästäni?





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti